PODMÍNKY AKCÍ V KLUBOVNĚ A NA ZAHRADĚ
Zpět na rozvrh Zpět na rozvrh
Klubovna V užívání klubovny je zahrnut veškerý inventář klubovny, uživatel je povinen v případě poškození tohoto inventáře, toto nahlásit správci areálu. V případě úmyslného poškození je uživatel povinen škodu nahradit. Vynášení nábytku z klubovny do areálu je zakázáno. Zahrada V užívání zahrady je běžně zahrnuto 15x stůl + lavice, 3x lednice, využití samostatných WC. V případě dalších požadavků je toto nutné dohodnout dopředu. Dle možností klubu je dále možné pronajmout: Další stůl + lavice 50 Kč na den Výčepní zařízení kompresorové 500 Kč na den po domluvě se správcem Zvuková aparatura 600 Kč na den
Seznamte se také s provozním řádem sportovního areálu SKP Kometa Brno Seznamte se také s provozním řádem sportovního areálu SKP Kometa Brno Cateringové služby
Úklid pronajatých prostor je nutné zajistit do 8:00 následující den, vždy se předává správci.
Specifikace uživatele Oddíly SKP  (VH - schůze  oddílů) PČR  služební  akce 7:30 -  16:00 PČR  služební  akce 16:00 -  22:00 Řádní  členové  SKP  Kometa  pro  významné  osobní  jubilea Policisté  KŘ JMK  PČR  pro  významné  osobní  jubilea Řádní  členové  SKP  Kometa  ostatní  akce Ostatní  uživatelé  do 40 osob  na akci Ostatní  uživatelé  od 40 do 80  osob na  akci Ostatní  akce nad  80 a do 120  osob  Ostatní  akce nad  120 a do  max. 240  osob  Blokace 1  dne na  přípravu  nebo úklid Klubovna zdarma zdarma 500 Kč           400 Kč           500 Kč           500 Kč           3 000 Kč        800 Kč           Zahrada zdarma zdarma 1 000 Kč        500 Kč           1 000 Kč        1 000 Kč        5 000 Kč        8 000 Kč        12 000 Kč     30 000 Kč     3 000 Kč        kapacita klubovny je pouze 40 osob Podmínky pro užívání prostor SKP Kometa Brno paltný od 1.1.2022 Úklid zajistí uživatel prostor do 8:30 následující den v případě velkých akcí je nutné dohodnout čas úklidu se správci areálu.  Z DŮVODU VELKÉHO ZÁJMU JE MOŽNÉ MAXIMÁLNÍ TRVÁNÍ JEDNÉ AKCE DVA DNY